38 vozidiel Mitsubishi \"spadne z oblakov\" výhercom po celej Európe

20.10.2008 Celý región

Veľké finále paneurópskej súťaže \"Na značku\" o vozidlá Mitsubishi
Bratislava, 20. október 2008 - V dňoch 29. novembra 2008 a 28. februára 2009 spoločnosť Mitsubishi Motors doručí 38 nových vozidiel Lancer Sportback a Colt do 19 krajín v Európe – veľkolepým spôsobom, napríklad pomocou vrtuľníka – na miesta, ktoré si účastníci súťaže sami vyberú a vyznačia na interaktívnej mape.

Spoločnosť Mitsubishi Motors oslavuje paneurópske uvedenie nových modelov LancerSportback a Colt na trh originálnym spôsobom a to prostredníctvom súťaže \"Na značku\". Mitsubishi Motors nečaká na to, kým si zákazníci prídu pozrieť nové modely, ale novinky prinesie priamo k zákazníkom.

Účastníci tejto paneurópskej súťaže môžu vyhrať úplne nový Mitsubishi Lancer Sportback alebo nový Mitsubishi Colt a to tak, že si zvolia ľubovolné miesto na mape, na ktoré následne umiestnia logo - \"značku\" - Mitsubishi. Účastníci si môžu vybrať, či chcú umiestniť iba virtuálnu „on-line“ značku na stránke www.naznacku.sk, alebo urobiť reálnu značku na reálnom mieste zvolenom na interaktívnej mape. Tieto reálne značky bude možné sledovať na stránke www.naznacku.sk a to od 29. novembra 2008.

Kampaň \"Na značku\" zároveň vzdáva poctu typickému japonskému fenoménu, ktorou je výstredná súťažná hra. Jej usporiadateľ, Koichi „Krazy“ Koga víta návštevníkov ako hviezdy súťažnej show, v rámci ktorej sedia za volantom počas dvoch divokých hier - Lancer Loop a Colt Curling. Tieto hry si môžete zahrať na stránke www.onyourmark.eu/gameshow.

O spoločnosti Mitsubishi
Spoločnosť Mitsubishi Motors Europe (MME) bola založená v roku 2002 s cieľom koordinovať predaj vozidiel Mitsubishi v Európe. V roku 2006 sprostredkovala spoločnosť MME predaj viac ako 275 000 vozidiel Mitsubishi na európskom trhu. Počnúc modelom Colt až po ikonu motoristického športu Lancer Evolution.

Kristína Slaninková
Junior Manager
MEDIA IN
 

Vyberte región

mark